خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

سلام به همه دوستان 

 

یه مدت طولانی نبودم چه خبره تو نت!!!  چه قده تغیییییررر کرده   

 

ضمنا  آی دی محترمم باز نمیشه  معلوم نیست چرا؟! 

 

بازم یه مدتی نخواهم بود 

 

ممنونم از همه دوستانم که بیادم بودن و هستن 

منم بیادتون هستم عزیزانم 

 

مبینا عزیزم مگه میشه فراموشت کنم سهیلا جان شما رو هم همینطور  سال خوبی رو شروع کرده باشید  می دونم با کلی تاخیر دارم اینو می گم 

 

آقا محمود  چه خبر؟ 

 

هنگامه و پسر کاکلیشون هم ایشالا سالم و سرحال باشن 

 

واسه بقیه هم آرزوی موفقیت می کنم 

 

فعلا دوباره می رم توی یه غیبت معملوم نیست چه قدر مدت! 

 

 

دوستتون دارم 

 

موفق و خوش باشید 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سهیلا ساوری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://psychologypbvkhbd.persianblog.ir/

سلام عزیزم :*
هرازگاهی می اومدم وبلاگت ...
پری نرو دیگه ...باش ...
چه خبرا ... حال و روزت خوبه ایشالا ؟ :*
دوستت دارم

سلام عزیزم
خب آخه بنایی داریم تموم بشه بریم سر خونه و زندگیمون چشم حتما به دنیای نت بر می گردم
ممنونم عزیزم
خیلی دوستت دارم
راستی جمعه هفته پیش تولدم بود! 14 تیرماه

مهتاب جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://parande-man.blogsky.com/

سلام عزیزم

منم بعد از مدتها سر میزنم و ممنون بخاطر دیدارتان

امیدوارم هر وقت برگشتید ، باز هم ببینمتان

انشاالله هر کجا هستید ، شاد و سلامت باشید

شفق سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.albalo0o0..blogsky.com

سلام اپم

AYDA سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.zibaye-tanha.mihanblog.com/

SALAM APAM

محمود شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام
امیدورام هرجا هستی سالم وسلامت باشی


نمی دونم این کامنت رو کی می خونی

الان ماه رمضونه
راستی نماز و روزه هات هم قبول

محمود پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام
کجایی
چه خبرا

کار و بار و زندگی و...؟

فرهاد پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

تو این گرونی حوس بنایی کردی پریوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد