خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

کاش می دانستم........

هروقت پیش خودت گفتی این دیگه با بقیه فرق داره  

 

بدون اونم پیش خودش گفته اینم یک خریه مثل بقیه  

 

  

کاش می دانستم تلخی برخی خاطره ها را چگونه قورت دهم که  

 

مزه اش لای دندان حافظه ام گیر نکند

 

  

سیگاری گوشه لبم بود ... دنبال کبریت بودم ... گفتم آقا آتیش دارید... گفت تو جیبم نه ... اما تو دلم هست ب کارت میاد
 

 

 میگفتند : علف باید به دهن بزی شیرین بیاد ...یه عمری خودمونو کشتیم  

 

شیرین ترین علف دنیا بشیم ! غافل از اینکه اصلاً طرف بز نبود ؛ گاو بود  

 

 ایا میدانید بعضی وقتها وجدان مانع از ارتکاب گناه نمیشه  

فقط گناه رو کوفت ادم میکنه
  

 

به بزرگمردی گفته شد: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکردی ، تا دعایت مستجاب شود
بزرگمرد پرسید چگونه؟
به او گفته شد: به دیگران بگو برایت دعا کنند چون تو با زبان آنها گناه نکرده ای.  

 التماس دعا

نظرات 3 + ارسال نظر
کتی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

کوریون دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ http://chorion.blogsky.com/

برگشتیم ;)

رستا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

مممممممممممممممهههههههههههششششششششششششششررررررررره ه ه ه ه ه ه ه
من هم تو غربت بودم اما برعکس تو دوست ندارم که برگشتم
3ساله که برگشتم

بازم به وبت سرمی زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد