خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

به دنبال نگاهی بودم.....

 

 

من نه عاشق بودم و نه دلداده به گیسوی بلند و  

 

 

نه آلوده به افکار پلید  

 

من به دنبال نگاهى بودم که مرا از پس دیوانگیم میفهمید و 

 

 

 خدا می داند که سادگی از ته دلبستگیم پیدا بود 

 

  

 

از چارلی چاپلین پرسیدن خوشبختی چیست  

 

گفت :فاصله ی این بدبختی تا بدبختی دیگه 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نکرت سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
زیبا بود
مخصوصا سخن چارلی

کتی جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام مثه همیشه آپتون خوشگل بود

کتی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد . . .
.

کتی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ

خدایا ، خروج از ماه مبارک را برای ما مقارن با خروج از تمامی‌گناهان قرار بده.
آمین

...ع دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ق.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

سلام ، از شما دوست عزیز دعوت میکنم به اولین و تنها ترین وبلاگ " طرفداران شیرین ترکمندی " مجری محبوب سیما ؛ تشریف بیارید و خوشحالم کنید . لطفا از همه موضوعات وبلاگ که تدارک دیده ام ، دیدن کنید و حتما منو از نظرات خود محروم نسازید . ضمنا اگه دوست داشتید منو لینک کنید . ممنون . منتظرم

محمـــــــــــــــــــــــــــــ دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام
سلام
صد سلام

خوبی
خوبم


خوشی
خوشم

سلامتی
سلامتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد