خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

و فقط خاطره ها......

 

در گذرگاه زمان،خیمه شب بازی دهر،با همه شیرینی و تلخی خود می گذرد 

 

عشق ها میمیرند 

 

رنگها - رنگ دگر می گیرند 

 

و فقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست نخورده به جا می ماند... 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام به پری جون
وسلام به مبینای عزیز
امیدوارم خوب باشید
مرسی مبینا جون . منم دلم برات تنگ شده
پری جون منم دوستتون دارم


وفقط خاطره ها ....
خاطره ها خیلی خوبند , خیلی
شادباشید

سلام عزیزم
خانوم تهرانی جوابو داد
واییییییی الان کافی نتم اولین باره که با کیف خالی اومدم بیرون!

عجله ای شد

باید زودتر برم تا زیاد نشده!!!

ببخشید بعدا میام مفصل می حرفم!

مهسا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام خوبی عزیزم
دلم برات تنگ شده بود خوشحالم دوباره امدی
همه چی خوبه؟ زندگی آرومه؟
این روزا من زیاد نت نمیام ولی به یادتم

سلام

منم دلم براتون تنگ شده بود حال شما رو از خانوم تهرانی پرسیدم

متاسفانه منم اونقدر وقت ندارم به نت وصل بشم خصوصا از خونه
آره زندگی آرومه الهی شکر البته اگر بگذارن!

عسل شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام خوبی پری جون؟

خبری نیست ازت

ایشالا شاد شاد باشی

راستی ساداتی دعا یادت نره عزیز

سلام
آره آخه از کافی نت میام نت!!!

شما خوب هستید؟
حلول ماه مبارک رمضان بر شما و همه ی دوستان گلم مبارک

محتاجیم به دعا ولی فک نکنم دعای گنجشکها تا سقف خونه هم بالا بره!!!

...ع دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

سلام ، به اولین وبلاگ " طرفداران شیرین ترکمندی " به آدرس http://tarafdareshirin.persianblog.ir/ حتما سر بزنید و از تمامی موضوعات وبلاگ دیدن فرمایید و نظر بگذارید .

سهیلا چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام
نمی دونم کامنت گذاشتم یا نه
فراموش کردم
ولی دوباره می نویسم
خداروشکر که ادامه ی شعر رو پیدا کردی
دیگه هم موقع بیرون اومدن از خونه عجله نکن
شادباشی

سلام
خدا رو شکر که جواب کامنت قبلی شما ثبت شده

خوبی عزیز؟

یه پشه رفته توی چشمم هر چی کردم نتونستم درش بیارم الان هم نیست! ولی چشمم ناراحته!!
چی کنم؟

...ع یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://tarafdareshirin.persianblog.ir/

سلام ، اولین وبلاگ " طرفداران شیرین ترکمندی " مجری محبوب سیما بالاخره راه اندازی شد . لذا از شما دعوت میکنم به وبلاگ سر بزنید و از تمامی موضوعاتی که در نظر گرفته شده دیدن فرمایید . نظر دادن و شرکت در نظرسنجی هم فراموش نشود . موفق باشید .
آدرس وبلاگ : http://tarafdareshirin.persianblog.ir/
( در صورت تمایل ، خوشحال میشم لینکم کنید . )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد