خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

ستاد روحیه دهی.......

همین جوری گذاشتم!!! صرفا جهت تنوع...!  

  

 

 

  

 

و در ادامه....

 

 

  خداییش تا حالا تصاویر به این قشنگی دیده بودین 

 

همه رو خودم گرفتم آ البته با موبایل!! 

می گم خیلی متنوع شد نه؟ 

واسه روحیه دهی به بی روحیه ها و دو آهنگه بودنشه 

 مثلا من خیلی باحالم! 

اینا رو ولش کنید به محتواش فک کنید! 

 

 

خب واسه روحیه ی بیشتر لطفا ادامه ی مطلبو..... 

  

 

 

 

 

 

 

 

این هم قرتی بازی تویه یکی از میادین شهرمون!!

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

   

 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
نکرت سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
خوشحالم که بالاخره موفق شدی
خب اره
پای دیگ سمنو تعزیه داشتیم
مگه چیه
هر سال هم تو تعطیلات عید همین برنامه رو داریم

سلام

ممنونم بابت راهنماییتون

ولی آخه یه جوریه توی ایام شادی باید شاد بود دیگه...
تازه خود ائمه (ع) هم فرمودن در عزای ما غمگین و در شادی ما شاد باشید

سهیلا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام

بابا تنوع طلب
عکسش هم خوشجل بود

سهیلا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

با اجازه
مرسی مهسا جون که گفتی!!!!!!! بوووس.
یه چیز بگم پری
من خوشحال شدم جواب منفی دادی
نمی دونم چرا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
اصلا از اون اول دلم به این وصلت رضا نبود مادرجان
(آخه تو (سهیلا) سر پیازی یا ته پیاز)

خواهش می کنم
اینجا خونه دوستی ماست اجازه نمی خواد همه صاحبخونه اند

والا منم از اول رضایتی نداشتم مقصر مامان بودن که موافقت کردن اونا بیان


نه عزیز این چه حرفیه؟

خوشحالم که دوستانی مثل شما دارم

م ح م و د سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام


بابا متنوع


راستی به ما هم یاد بدید
چطوری کد آهنگ می سازن ؟

سهیلا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
ممنونم عزیزم , خونه ی دوستیمون رو خیلی دوست دارم
حالا اشکال نداره دیگه مادر صلاحتون رو می خوان ولی خوشم اومدم دم عیدی ضایع شد...
وااااااااای من چقدر پلید شدم
دوست پلید
البته گناه داشتن , از غرب اومدن شرق که چی پری جونو خواستگاری کنن

سلام

ممنونم از لطفتون

امروز رفتم زیارت

اگه خدا قبول بفرمایند یاد همه بودم

پلید چیه عزیز

شما عزیزید

اشنا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com

salam
ghashnge

سلام
خوش آمدید

اختیار دارید خوشکلی از خودتونه


عسل سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام خوبید
کجا رفتید زیارت امروز؟میشه بگید؟
اگه نخواستین نگیدا.
شاد باشی

سلام

ممنونم شما چطورید؟

من رفتم امامزاده سلطان محمد عابد کاخک برادر امام رضا(ع)

شما هم شاد باشید و ایام به کام

مهسا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

پری جون هر آهنگی تو بزاری قشنگه
این همه آهنگ شاد
من خودمم زیاد اهل آهنگ شاد نیستم ولی دوست دارم اینحا فضاش شاد باشه روحیه بگیرم

ممنونم

فعلا که خیلی آهنگ تو آهنگ شده نه؟

مهسا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

آره
یکی از آهنگای رستاک و بزار من عاشق گروه رستاکم

حالا چرا گریه؟

اگه داشتم یا پیدا کردم به روی دوچشم مبارک!

مهسا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

قربونت برم
چقدر قشنگن مرسی من هنوز امسال شکوفه ندیدم

هنوز مونده عزیز

ادامه مطلب رو لطفا.....

پری وش چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ



عکسهای صفحه اصلی از خونه است و بقیه اش از بیرونه!



خلاصه اش ببخشید اگه اینجوری نامرتبه!!

سهیلا جون کجاست؟

خدا کند که نباشد دچار دلتنگی....

اشنا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://www.70214.blogfa.com


شهرتون کجاست؟؟
عکسای اخری خیلی جالب بود

والا شهر ما رو زمین خداست


ممنونم از حضورتون

نکرت پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
ممنون که اومدی وبم
اره برا تنوع خوبه
برای اونکار هم برو به این ادرس:


http://www.3sotdownload.com/mp3-cutter-and-joiner-v-2-20.html#more-4655


برنامه رو دانلود کن.
کار باهاش سخت نیست
قربانت

دلارام پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ http://delaram360.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
سال نو مبارک

اشنا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

یه کنجکاوی ساده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد