خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

نه اینکه نیست....!

اگه از شب ... 


از شکستن ... 


اگه از سکوت از تنها نشستن نمی گم ... 


نه اینکه نیست! 


اگه از صداقت چشمای گریون ...
 

اگه از غم غریبی تو بیابون نمی گم ...
 

نه اینکه نیست!
 

ای غمین ترین ای تو بهترین ای عزیزترین 


بیا و نغمه ی سوختنو ساز مکن
 

باز با غم ساختنو آغاز مکن 


سوختنو ساختنم حدی داره
 

دردو ونشناختنم حدی داره 


این دیگه زندگیو باختنه 


پشت به خورشید سوی شب تاختنه!
 

این روزا برای موندن برا عاشقانه خوندن دیگه هیچ حرفی نداریم ..
 

یا اگه داریم چه بهتر که به لبهامون نیاریم!
 

دیگه از خستگی پاهای خسته ات برام نگو برام نگو نگو نگو .. 


دیگه از شکستن دل شکسته ات برام نگو برام نگو نگو نگو ..
 

سوختنو ساختنم حدی داره
 

دردو نشناختنم حدی داره

نظرات 18 + ارسال نظر
پری وش جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com






سهیلا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام پری
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
این قالب خوشگله
خیلی دوسش دارم ولی حیف شکلک مورد علاقه ی من رو نداره
حیف....
واقعا ....
نه اینکه نیست...
چرا اون یکی وبلاگت رو آپ نمی کنی؟؟

سلام

حال اون یکی رو ندارم!!!

منم به همین قالب عادت کردم
راستی چطوری می رن تو فیس بوک
من فیلتر شکن دارم ولی بلد نیستم برم اونجا!

ممکنه یادم بدید

ممنون میشم
راستی شعر رو اصلاحش نمودیم دیدید؟

سهیلا جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

آره عزیزم دیدم خیلی خیلی خوب شده
مرسی ممنون.


حتما عزیزم , خوشحال میشم کمکت کنم

مواد لازم :
ایتدا داشتن یک ایمیل

اول فیلتر شکنت رو فعال کن , بعد برو توی سایت یاهو
سمت چپ میل رو که دیدی , بیا پایین این عنوان رو می بینیMY FAVORITES

پایینش Facebook هست , آرمش هم یه مربع سورمه ای رنگه که وسطش یه f سفید رنگه....
خب واردش میشی..
صفحه ی اصلی فیس بوک باز میشه ,
یه قسمتی داره کاملا مشخصه نوشته نام نویسی..
اطلاعاتت رو وارد می کنی... وبعد روی کادر سبز رنگ "نام نویسی" کلیک می کنی.
بعد یه صفحه ای باز میشه که بررسی امنیتیه
نوشته ی درون کادر رو می نویسی تا مشخص بشه که ربات نیستی!!!!!!!!
ممکن خیلی سخت خونده بشه , نا امید نشو
بعد از تایید یه صفحه ای باز میشه , تیترش اینه گام 1 , گام 2 و...
اگه هیج کدوم رو دوست نداری که قبول کنی می تونی روی این نوشته ی پایین صفحه سمت چپ "این مرحله را رد کن" کلیک کنی (یه سری اطلاعات ازت می خواد که اگه دوست داری دوستاتو راحت تر پیدا کنی (بری خودت متوجه میشی)
به این ترتیب شما وارد فیس بوک میشی....
اطلاعاتم در این حد بود
راستی یه لینکی هم به ایمیلت از سایت فیس بوک میاد
در ضمن میتونی هر اطلاعاتی که دوست داری بدی , حتی دروغ...

م ح م و د شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام

سال نو را به شما دوست خوب و وفادارم تبریک عرض می کنم
و آرزوی سالی خوش وخرم همراه با شادی و سلامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتی براتون دارم

م ح م و د شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام پری خانم

چی خبرا
خوش می گذره
کجایی
چی کار می کنی

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا بیام یا نیام

میایی یا نمی آیی
؟؟

سلام

باید صبر کنید!

یکی زودتر پیش قدم شده!

مبینا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام پری وش جان.خوبی؟عیدت مبارک.راستی یه چیزی...من وبموتعطیل کردم.نمی دونم چرایهوییی ازدستم دررفت.نمی دونم دوباره می سازم یانه!ازلطف تووهمه ی دوستان خوبم ممنونم..

سلام
خب الیته محیط نت جای زیاد جالبی نیست!اگه ازش درست استفاده نشه خیلی هم وقت گیره
در نهایت صلاح کار خویش خسروان دانن!

ممنون از حضورتون

سهیلا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

سلام پری
تونستی وارد فیس بوک بشی ؟؟؟ ثبت نام کردی ؟؟فقط می خوام مطمئن بشم که اطلاعاتم کافی بوده

سلام

هنوز وقت نکردم سری بزنم
هر وقت به مشکلی برخورد کردم ازتون می پرسم
ممنونم عزیز

سهیلا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام پری
اگه میشه یه عرضی با مبینا داشتم
مبینا جون صبح من رفتم وبلاگت دیدم حذفش کردیناراحت شدم....
امیدوارم هر جا هستی خوش و خرم باشی

نکرت یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چه خبرا؟
خوش میگزره؟
بالاخره این هست یا نیست؟
اخری بود؟
کد اهنگ هم گذاشتم
بیا وبم
قربانت

م ح م و د یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
چی گفتی

چی شنیدم

چی دارییییییییییییییییییییییییییی می گـــــــــــــــــــــــــــــــــی

کی

کیزودتر از من پیش قدم شده

ای ناقلا

ما بی خبر بودیم .ما غریبه بودیم..
چرا چیزی به من نگفته بودییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی


رفتم کامنت های قبلیت رو خوندم

ای دل غافل

مثل اینکه فقط من بی خبر بودم

همه دوستای خوب و ناز نازی و جون جونیت باخبر
حتی می دونن کی هست ..کجایه ؟ چه شکلیه

ای داد و ای بیداد

مرا باش که چی فکر می کردم و چی شد و چی از آب در اومد

..

گفتم چی شده پری خانم که از این جمله های عاشقانه و افسانه ای نمی نوشت
تا اینکه دیدم که بلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
بلـــــــــــــــــــــــــــــــه مثل اینکه واقعا تک سواری در راه است و تو هم چشم انتظار ..
خیلی هم هوایت بالاست ها
منتظری که از بالای آسمان و تپه ها و جزیره قناری بیاد
ای بابا

گشتم ندیدم.......نگرد نیست
نه اینکه نیست .اصلا نیست که نیست که نیست

نخیرم هر تک سواری بود رد شد و رفت پی کارش!

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام

علیــــــکم الســــــــــلام و رحمه اله
ان شا الله سال خوبی رو شروع کنید با شیرینی و عروسی همراه شه!!


ممنون . ولی مثل اینکه قراره سال شما با شیرینی و عروسی همراه باشه .. ما که خیلی خوشحال می شیم ..خیلی خیلی خیلی یشتر از خیلی


کجاها می گردی که ما رو از یاد بردی؟

همن حوالی هستیم .دو قدم مانده به گل

اصلا بدون من خوش می گذره؟؟؟

من بدون شما یا شما بدون من ...شما که در حال گفتگو با اسب سفید آرزوهایت هستی گوگولی مگولی


من که هر چی بالا و پایین پریدم ما رو تا دم امامزاده ی کاخک هم نبردن

کارهای مهمتری دارن حتما


اونوقت وردارن بیارن شیراز؟!

شیراز برای زمانی بود که اسب سفید و تک سوار خبری نبود...........بی خیال

فقط باید منتظر بمونم اون تک سوار زندگی آینده ام از فراسوی دوردستهای آسمان بالای کوه های تپه های هزار جزیره ی قناری بیاد ما رو ورداره با خودش ببره ایرانگردى!
ولی از اونجایی که شانس ندارم حتما وقتی بیاد یا اون پیر شده و بی دل یا من!!!

آهام ..حالا کم کم داری سر عقل میایی

بگذریم این حرفا اصلا شیرین نیست!

ای ناقلا الان توی دلت داره قند آب میشه

عید خوش گذشت؟

خوب بود

الهی شکر

بالاخره پری خانم هم داره به آرزوش میرسه

هزاران هزار بار شکر

واییییییییییییی چه دل نازک آخی!

عزیز رد شدن هر دوتاشون!

من با سبیل و ریش کاملا مخالفم
نمی تونستم با این مسئله کنار بیام
خاستگاری دیشب کلی خنده دار بود
بعدا مفصل برات می گم

[ بدون نام ] یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ



یه کم دلگیر
یه کم ناراحت

از اینکه



















از اینکه






از اینکه



بگم


ولش کن بابا بی خیال

گذشته ها گذشته

دلگیری و نگرانی من که دیگه فایده نداره


خوش باشی

مهسا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام خوبی پری جون؟
آهنگت خوبه ولی شاد باشه بهتره

سلام
خوش آمدید

آره شاد باشه بهتره تازه هنوز یاد گرفتم کد نوشتن آهنگو

چشم یه شادی پیدا می کنم میذارم

سهیلا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام پری
آهنگش قشنگه بابا حرفه ای ...
با عرض شرمندگی خواننده ش کیه ؟؟؟ من نمی دونم

سلام
خوش امدید

والا خودمم نمی دونم

عزیز دشمنت شرمنده باشه

آره همونو نوشتم!!!

سهیلا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

وای پری الان این آهنگی رو که گذاشتی دانلود کردم , بعد متوجه شدم که شعری که توی پست گذاشتی رو میخونه

مهسا دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

سهیلا جون خواننده حمیرا هست

فک نکنم مهسا جونم

صداش خیلی گرفته است یعنی قشنگه!

عسل دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
خوبید؟
به عشقشون پاسخ مثبت ندادید؟
چرا آخه؟جوونن گناه دارن.

۰شوخی کردم خانم.هر چی قسمت باشه

سلام

ممنونم شما چطورید؟ عید خوش گذشت؟

آره دیگه آخه هر چی کردم نتونستم ریش آقا رو بپسندم!

خب منم جوونم دیگه منم گناهی ام

بله هر چی قسمت باشه

مهسا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ق.ظ

ریش؟؟؟/

خود پری جون اون راه داره

که نگاش نکنم؟ راهش اینه؟

نه عزیز این طایفه ای که ما شناختیم سرشون بره ریششون نمی ره

جدی می گم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد