خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

کاش می شد.....


کاش می شد سرزمین عشق را
 در میان گامها تقسیم کرد
کاش می شد با نگاه شاپرک
عشق را بر آسمان تفهیم کرد
کاش می شد با دو چشم عاطفه
 قلب سرد آسمان را ناز کرد
کاش می شد با پری از برگ یاس
 تا طلوع سرخ گل پرواز کرد
کاش می شد با نسیم شامگاه
 برگ زرد یاسها را رنگ کرد
کاش می شد با خزان قلبها
مثل دشمن عاشقانه جنگ کرد
کاش می شد در سکوت دشت شب
 ناله ی غمگین باران را شنید
بعد دست قطره هایش را گرفت
تا بهار آرزوها پر کشید
کاش می شد مثل یک حس لطیف
 لا به لای آسمان پر نور شد
کاش می شد چادر شب را کشید
 از نقاب شوم ظلمت دور شد
کاش می شد از میان ژاله ها
 جرعه ای از مهربانی را چشید
در جواب خوبها جان هدیه داد
سختی و نامهربانی را ندید

 


کاش می شد با محبت خانه ساخت
 یک اطاقش را به مروارید داد
کاش می شد آسمان مهر را
خانه کرد و به گل خورشید داد
کاش می شد بر تمام مردمان
پیشوند نام انسان را گذاشت
کاش می شد که دلی را شاد کرد
بر لب خشکیده ای یک غنچه کاشت
کاش می شد در ستاره غرق شد
در نگاهش عاشقانه تاب خورد
کاش می شد مثل قوهای سپید
از لب دریای مهرش آب خورد
کاش می شد جای اشعار بلند
بیت ها را ساده و زیبا کنم
کاش می شد برگ برگ بیت را
سرخ تر از واژه ی رویا کنم
کاش می شد با کلامی سرخ و سبز
یک دل غم دیده را تسکین دهم
کاش می شد در طلوع یاسها
به صنوبر یک سبد نسرین دهم
کاش می شد با تمام حرفها
یک دریچه به صفا را وا کنم
کاش می شد در نهایت راه عشق
آن گل گمگشته را پیدا کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
پری وش سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ





میترا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

8.888888815919987.37655135912سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

دورافتاده سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.khe-mesle-khoda.blogsky.com/

شاعرانه زیبایی است؛ در حال و هوای بهار دلنشینه؛

سهیلا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

سلام
بسیار زیبا
خیلی قشنگ بود
مخصوصا بیت چهارمش

سلام

ممنونم

یه چیزی

ماهی قرمزام مردن!

همش تقصیر اون غذاهای ماهیی بود که بهشون دادم!

سهیلا چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام
آخی

برات صبر جمیل آرزو می کنم
ماهی های من هنوز که سرحالن

تشکر! ان شا الله غم آخرمون باشه!

بگذریم
خانوم تهرانی هم خوب سرش شلوغ شده چرا نیست؟

می گم به صندلی داغ امیدوار باشیم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد