خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خانه دوست کجاست....


من دلم میخواهد 

خانه ای داشته باشم پر دوست

کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند آرام 

گل بگویند و گل بشنوند

هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفامان گردد 

شرط وارد گشتن شستشوی دلهاست 

شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست 

بر درش برگ گلی میکوبم 

و به یادش با قلم سبز بهار مینویسم 

ای دوست خانه دوستی ما اینجاست 

تا که سهراب نپرسد دیگر 

خانه دوست کجاست ... 
  

 

 بچه ها جونم ببخشید که فرم نظر دهیم اینجوری شد 

برا اینکه بتونید نظر بنویسید باید توی فرم یه چند خطی رو بیایید پایین تر

نظرات 8 + ارسال نظر
پری وش پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام

خوش آمدید

سال جدید رو با بهترین تبریکات و شاد باشها براتون آرزو دارم

سهیلا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام پری جون

واااااااااااااااااااااای چه شعر قشنگی

اون خونه همین وبلاگ دیگه ؟؟؟
مگه غیر از اینه؟؟؟!!!!

با اجازه ی پری جون :

مهسا جونم خدا نکنه من بپرم دیگه از این فکرا نکنیا

عسل جون ممنونم از لطفت , ان شاءالله همه ی جوونا خوشبخت بشن
من از دختر عموم خواستم همه رو موقع عقد دعا کنه
دختر عموم گفت که سر عقد برای کنکورمن یه دعای ویژه کردهفداش شم ....
من دقیقا موقع بله گفتنش رسیدم

خب پری جون دیگه گیر نمی دم
به آقا خواستگاره سلام برسونید
شوخی کردما ناراحت نشی دخملم

سلام
باشه بهش سلامتونو می رسونم

در مورد وبلاگم نظر لطفتونه

نکرت جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

<P align=center><script language='JavaScript' type='text/javascript' src='http://myflash.persiangig.com/free/norooz/hajifirooz90_R_250.js'></script></P>

پری وش جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:38 ق.ظ

سلا


سلام بچه ها جان

ببخشید اینجوری شد فرم نظر دهیم!!!

برا اینکه بتونید نظرتونو بنویسید باید یه چند خط بیایید پایین تر!

نکرت جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اخه دیشب نظراتمو ج ندادم
اینو هم گفتم شاید عجله داشته باشی
پروانه رو هم دیدم
اما حالا این همه پروانه قشنگ
چرا این؟
این هم قشنگه ها اما قشنگ تر از این هم هست
راستی
ممنون که لینکمو حذفیدی
قربانت

سهیلا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ




وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه حاجی فیروزه نازی....

عمو جون دستتو بگیر بالا می خوام شکلک بذارم...

نمیره کنار....
کو گوش شنوا.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!خودم میذارم..

[تعجب][لبخند][خنده][قهقهه][ریسه][فوق ریسه]....

سلام

خب فک کنم حالا بهتر شده باشه که بشه شکلک هم گذاشت!

سال نو مبارک

آهنگش هم چند روز دیگه میاد!

عسل شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام الهی من فدای این عمو نوروز یا حاجی فیروز نمیدونم یا مبارکه بشم.وااای چه نازه.
پیشاپیش تبریک میگم سال جدید رووامیدوارم در سال جدید ۱ عالمه اتفاقهای قشنگ براتون بیفته.و رنگی رنگی...
برای جوونا دعا یادتون نره وقت تحویل سال ومن حقیر رو هم دعا کنید
شادیهاتون به وسعت آسمون

سلام

سال نو شما هم مبارک

چشم اگه خدا ما رو قابل دونست و دعامون مستجاب بشه
شما هم ما رو یادتون نره

[ بدون نام ] شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

د


سلام پری جون
در رابطه با ماهی هایی که گرفتی , اون ماهی ها گوشت خوارن .
و باید جدا از هم باشن , چون سریع دعوا می گیرن!!!!!
اطلاعاتم در این حده.

سلام

ممنون از راهنمایی تون
می دونستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد