خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

فانوس دریایی....

چشمک بزن ای آتش پاک اهورایی
ساحل نشین ناز من فانوس دریایی 

 

چشمک بزن تا باز گردد امن آرامش
بر ساحل طوفانی امواج هر جایی 

 

اینجا مسافر موج کشتی ناخدا تنهاست
تنها تر از امواج نا میرای تنهایی 

 

اینجا برای دیدنت امید هایی هست
 گفتند با ما جاشوان از دور پیدایی 

  

 اما نه انگار آسمان ابری وبارانی ست
 دیگر نمی بیند کسی از دور ها جایی 

 

اینجا گره خورده ست کار وبار ماها سخت
 فانوس من چندین قدم نزدیک می آیی 

 

از جناب آقای خصلتی 

  

پیشاپیش عید همه مبارک 

 

 

 

 

خدایا من کجا می رم  

کجای جاده دلتنگه؟ 

 

خداجونم از این کاری (عمل بینی) که کردم سخت پشیمونم! 

 

سهمم از این عمل شده دل شکسته و چشم بارونی 

 

امشب هوای دلم ناجور طوفانیه 

 

چطوری می خواد این مصیبت جمع و جور بشه 

 

خدایا نمی تونم با این صورت کنار بیام 

 

از پزشکم متنفرم از جراحای دیگه هم می ترسم که کار رو بدتر کنن 

 

از عمل مجدد می ترسم   می ترسم از اینکه همین یه ذره نفسی که میاد و میره طی عمل  

 

بدتر بشه! 

 

چقدر این جراح هم خونسرده 

انگار نه انگار که با کوتاهیش چه بلایی سرم آورده  

اعتراض هم که کردم برگشته می گه 

خب اتفاقه دیگه میفته 

خدایا چرا باید با کوتاهیش اون همه سختی رو دوباره متحمل بشم؟ 

خدایا در حق کی کوتاهی کردم؟ که باید حالا اینطوری گرفتار بشم 

خداجونم شما که سریع الجوابید 

نمی خواهید جواب بدید؟

نظرات 16 + ارسال نظر
سهیلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام عزیزم
شعر قشنگی بود
حالا مونده تا سال نو
باش خانمی , یه وقت غیبت نزنـــــــــــــــــــــه
پیشاپیش عید تو هم مبارک عزیزم

سهیلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

راستی عکست رو هم عوض کردی

آره می خواستم از عکسهای خودم بگذارم که...دیدم صلاح نیست!!!


این دوتا عکس رو هم خودم گرفتم
عکس باغ رز از بیمارستان رضویه
زمانی که مامان توی اونجا برا عمل بستری بودن
وقتی که استراحت داشتن و خواب بودن منم می میومدم و عکس می نداختم
وقتی بیدار می شد و میدیدن کلی ذوق می کردن
اینم یه روش برا حال دهی به بیمارای قلبی!!!


البته خدا برا هیشکی نیاره!!

ببخشید اگه کیفیتش بده
هنوز بلد نیستم درست کنمش!

سهیلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ق.ظ

یه چیز دیگه , به جون خودم فراموش کردم بگم
شرمنده
آهنگ سه تار دیگه نمیاد , یا مشکل از سیستم منه؟؟؟؟

سلام

آره می خوام یه آهنگ دیگه بگذارم
اما هنوز کدش آماده نشده

خب تبریک رو گفتم چون می خواستم اولین باشم!!!

نگار شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ق.ظ http://negarine-arc.blogfa.com

سلام عزیزم. خوشحالم که شاداب تر می بینمت.
سال ۹۰ رو به عنوان بهترین سال زندگیت باور کن.چون باور قانون زندگیه.
امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی. سرشار از موفقیت و پیروزی.
سال و فال و مال و حال و اصل ونسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم ، فال نیکو ، مال وافر ، حال خوش
اصل ثابت ، نسل باقی ، تخت عالی ، بخت رام
شاد باشی گلم.

نگار شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://negarine-arc.blogfa.com

سلام عزیزم. خوشحالم که شاداب تر می بینمت.
سال ۹۰ رو به عنوان بهترین سال زندگیت باور کن.چون باور قانون زندگیه.
امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشی. سرشار از موفقیت و پیروزی.
سال و فال و مال و حال و اصل ونسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم ، فال نیکو ، مال وافر ، حال خوش
اصل ثابت ، نسل باقی ، تخت عالی ، بخت رام
شاد باشی گلم.

سهیلا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

همینجوری هم خیلی قشنگه
معلومه جای قشنگیه , باغ رز....به به
من همیشه برای تبریک تولد اطرافیان اولینم
خیلی کیف میده , درکت می کنم

عسل یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام پیشاپیش سال نو شما هم مبارک.
ایشالا امسال هر چی
ارزوهای قشنگ دارید بر اورده بشه

سلام
ممنونم
ان شا الله شما هم سال پر از شادی و نشاط و موفقیتی رو شروع کنید

نکرت یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
چه خبرا؟
ای بابا
اگه بینی منو میداشتی حتما خودکشی میکردی
خب مگه بینی کج بده؟
اتفاقا به نظر من به نوع خودش خاص هم هست
اما خب حتما دوس نداری دیگه
دکتر هم اگه اینطوری ج نده چی بگه
اما حداقل باید معضرت خواهی میکرد
عید شما هم مبارک!!!

نکرت یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
در مورد عکس
حالا چرا با فرمت جی ای اف؟
واسه لوگو وبلاگتون میخواین؟
یا اینکه تو پست ها میخواین بزارین؟
اگه واسه پست ها میخواین که بهتره با فمت جی پی جی سیو کنید
اکا اگه واسه لوگو میخوایین . خب باید بگم که پینت یکم جی ای اف ها رو برفکی میکنه
با ید با فتو شاپ سیوش کنی
اگه سختته عکس مورد نظرتو برام بفرست درستش کنم

نکرت یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

در مورد کد اهنگ
بله
اسمش اینه : تو رو راست نبودی از البوم چشم های بی سو ( یاسین احمدی )
تو سیستمم اهنگشو دارم اما هرچی میگردم و سرچ میکنم پیدا نمیشه
( بین حدودا 40 هزار تا اهنگ!! )
تو اینترنت هم همه لینکاش خرابه
اما حتما پیداش میکنم

هواداران دانیال معین آل داود یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.daniyalemoain.blogfa.com

راستی تا یادم نرفته بگم که نگران مشکل پزشکیت نباش توکل کن به خدا درست میشه
به نظرم یه بار دیگه دلتو بزن به دریا و جراحی کن
یک بار ریسک بهتر از یک عمر خون دل خوردنه

چشم
دیگه نگران نیستم
بعدا میام و مفصل می نویسم که این دو روزه چی شد

مبینا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://asalipatogh.blogfa.com

سلاااااااام.دلم برات تنگ شده بودیه سراومدم.الهی بمیرم عزیزم...چقدمتاسف شدم...مطمئن باش جواب اون روخدامیده...
موفق باشی خوشگلکمهم خودت خوبی وهم دوستای خوبی داری.

مهسا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

عزیز دلم اتفاقی که افتاده ایشالا که درست میشه غصه نخور گلم
دلتو از فکر بد پاک کن
کاش از اول پیش دکتر خوب میرفتی.کاش اصلا عمل نمیکردی
ولی با تمام وجود دعا میکنم که مشکلت حل بشه

مهسا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ

راستی سال نو هم پیش پیش مبارک ایشلا سالی پر از شادی و سلامتی باشه واسه همه و تو دوست خوبم
عکس قشنگی گذاشتی کجا هست اینجا؟

سلام
همچنین برای شما
اینجا باغ رز بیمارستا رضوی مشهده مفصل تر برا سهیلای عزیز نوشتم


بعدا میام

سهیلا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام
باز غیبت زده هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
نه هستم
یه مدت درگیر کلاسی خارج از رشتم هستم
پیشنهاد می کنم عزیز شما هم به جای غصه خوردن اینکار روکنن

بعدا مفصل میام و می گم

وفا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

کاش مجرد بودی دانی

جان؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد