خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

نه تو میمانی ، نه من.....

نه تومیمانی، نه من، ونه اندوه،ونه...  

 

هیچ یک از مردم این آبادی.  

 

به حباب نگران لب این رودقسم،  

 

وبه کوتاهی آن لحظه های شادی که گذشت،  

 

غصه هم خواهد رفت، آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند... 

 

 

میدونید خدا وقتی جوونی می ره به درگاهش چی میگه : 

 

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم تو ای والاترین مهمان دنیایم  

 

شروع کن یک قدم با تو گامهای مانده اش با من.

چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن 

             غم فردا مخور تامین فردا کردنش با من 

 

بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را 

        بیاور نیک و بد را جمع و منها کردنش با من 

 

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت 

            تو توبه نامه را بنویس امضا کردنش با من 

 

نظرات 15 + ارسال نظر
پری وش چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

این شعر به همراه دسته گلهای شکلک کناری با احترام تقدیم به شما دوست عزیز



چراغ در کف این چشم تر اگر که تو باشی
عبور می کنم از شب ، سحر اگر که تو باشی
از ارتفاع غرورم بگو دوباره بیفتم
بیفتم آه به زانو تبر اگر که تو باشی
قبول می کنم اصلا که بی امید بمانم
همیشه منتظرت ، پشت در اگر که تو باشی
دو آه مانده که تا آخرین ستاره بمیرد
و صبح می رسد از پشت سر اگر که تو باشی
چه فرق می کند آیا مسیر و مقصد و مقصود
درست یا غلطش همسفر اگر که تو باشی
منی که سنگم و تاریکم و کویرم و زشتم
قشنگ می شوم از هر نظر اگر که تو باشی
بهار هست ، غزل هست ، یک نفر که بیاید
ولی فقط ، فقط آن یک نفر اگر که تو باشی

سهیلا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنونم از شعرت , آپت هم خیلی قشنگ بود , به دلم نشست
بازم میگم خوشحالم که دوباره برگشتی...

سلام
خواهش می کنم
منم خیلی خیلی خوشحالم از اینکه دوستان گلی چون شما دارم


راستی اون ؟ یکی از دوستان قدیمی ام بود شهره جون

گه گداری به وب خانوم تهرانی میاد ولی نظری من تاحالا ازش ندیدم!
چون بیشتر میام اونجا اومده بود ببینه کسی ازم خبری داره یا نه

مهسا چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ

قشنگ بود عزیزم
پری وش جون خیلی با احساسی

سلام خانومی
ممنون از اینکه به وبم اومدید

خیلی خوشحالم کردید
من جواب سوالتونو توی وب خانم تهرانی دادم آ

هواداران دانیال معین آل داود پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.daniyalemoain.blogfa.com

را ستی منم پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم
هر دو تا خاطره ای که برام تعریف کردی خیلی جالب بود چقدر آقا جانتون با درایت بودن و جالب تر آشنایی با سید دانیال
فکر کنم اگر نظرتون رو بخونن کلی ذوق کنن

می گم چقدر خوبه که انقدر امیدوار و با روحیه هستی

خدارو شکر

نکرت پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبیی؟
ایول
خیلی متن امیدوار کننده ای بود
ممنون که سر زدین
خوشحالیدم
راستی چه خبر از عمل های جراحی؟

مهسا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ق.ظ

مرسی از اینکه جواب سوالمو دادی عزیزم
امیدوارم تو زندگیت همیشه شاد باشی

دردا و دریغا که در این بازی خونین
بازیچه ی ایام دل آدمیان است

عسل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام عالی بود پری جون.
راستی من اطلاعی از عمل جراحیتون نداشتم.
مانا باشی

عسل پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

۱ چیزی بگم؟
دلم گرفته بود بعد این شعر ی که نوشتید انگار به دردم خورد.
دید گاهی اوقات بی دلیل خاص دل میگیره.؟البته من دلیلشو میدونم.چون ۱ هدفی رو تو زندگیم دنبال میکنم بعد بعضی وقتا که خسته میشم و میایستم میبینم انگار فاصله زیاده.خوب مشکلم اینه که همش از دور نگاهش میکنم.الانم خسته ی خسته بودم
دعا کنید همه ی جوونا به اهدافشون برسن منم همینطور
میدونید که جوان هستید و دعاتون به عرش میرسه
شاد باشید.

سلام
خواهش میشه
عسل بانو چه میشه کرد عمل دوباره بهم خورده هنوز نتونستم بپذیرم آخه دیگه طاقت اون همه سختی رو ندارم! ان شا الله شما هم به اهداف عالیه تون برسید و ما موفقیتهاتونو از زبون خودتون اینجا بشنویم

مبینا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://asalipatogh.blogfa.com

سلاااااااااااااام.دلم برات تنگ بوووووووودجونم.بیاپیشم.همتون بیاید!خوشحال میشم.

مهسا پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

عزیزم چه عملی؟ان شاالله که همه چی اونجور که دوست داری پیش بره
سال خوبی و برات آرزو میکنم پیش پیش

سلام

عمل مجدد رینو پلاستی یا همون زیبایی بینی!یه بار عمل کردم خوب درنیومد حالا پزشکم خب دوباره بیا!!!

منم براتون سال پر از موفقیت رو آرزو می کنم

سهیلا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام
چه دوست خوبی
دوست صمیمی من هم گهگاهی میاد اونجا
اما نظر نمیده , به صورت نامحسوس اونجا رفت و آمد داره

سلام
آره دخمر خوبیه منم خیلی دوسش دارم
یه جورایی به خدم شبیه فقط با نشاط تر

نکرت جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
چه خبر؟
اپم
خوشحال میشم بیای
قربانت

نکرت جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
اهنگم همینجاست دیگه
اما باید فلش پلیر رو سیستمتون نصب باشه

اقا سید کیه؟
چی میگه؟
در کدوم مورد؟
حتما میام اونجا

بله
کد هم میسازیم

۲ مدل
۱مدل بدون نیاز به فلش پلیر که تو هر سیستمی پخش بشه
۱ مدل هم با نیاز به فلش پلیر که خیلی عالیه
اگه خواستین در خدمتم

نکرت جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://aloode.blogsky.com/

راستی
از تذکرت ممنون
حرفاتون درست
اما یه چیزی هم خیلی برام مهمه
من خیلی زود همه چیزو فراموش میکنم
کلا همه چیز یادم میره
میخوام اینجوری حد اقل یه چیزی یادم نره
یه چیز خاص
که یه نفر رو خیلی از خودم رنجوندم
نباید یادم بره

نکرت جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://aloode.blogsky.com/

خب
در مورد عکس هم
اگه فقط تو کم کردن حجمش مشکل دارین. کاری نداره
با فتو شاپ و یا هر برنامه دیگه ای میشه اینکار رو کرد
مثلا با برنامه پینت ( برنامه نقاشی ) که رو همه ویندوز ها نصبه میشه اینکارو کرد. به این صورت:
عکس مورد نظر رو با برنامه پینت ( paint ) باز کنید
سپس از منو های بالا گزینه ی سایز یا ریسایز راپیدا کنید.
اندازه عکس را به اندازه دلخواه خود کوچک کنید . ( معمولا برای نت 500 پیکسل عرض کافی است
سپس عکستان را سیو کنید
حجم عکس کاهش یافته است
اگه باز هم مشکلی بود در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد