خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

برای دلم....

امشب که زخم های دلم گریه می کنند
 

تنها ولی برای دلم گریه می کنند 


هم اشک ها به گریه مجالی نمی دهند
 

هم زخم ها به جای دلم گریه می کنند
 

در این سکوت غم زده فریاد بی کسی است 


پیوسته با صدای دلم گریه می کنند 


دیگر به خاطرات تو دلخوش نمی شوم
 

هر چند پا به پای دلم گریه می کنند 


بر من مگیر خرده که دلدادگان شهر
 

هر شب به های های دلم گریه می کنند
 

کار من از طبیب گذشته ست و دشمنان
 

بر درد بی دوای دلم گریه می کنند 


آب از سرم گذشته و این تکه ابرها 


دارند در عزای دلم گریه می کنند 


فریاد عشق می شوم و شاعران شهر 


شب ها در انزوای دلم گریه می کنند

 

             شبیه ابر بهاری مدام می بارم.......

 
نظرات 8 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام عزیزم.خوبی؟ نبینم دلت گرفته.
چقدر شعر زیبایی بود.
ومن چقدر از اون جمله ای که خانم تهرانی گفتن خوشم اومد.حضور هیچکس در زندگی اتفاقی نیست.....
راست میگن.یعنی حکمت این آشنایی ما با هم چیه؟
چقدرم زود هممون با هم صمیمی شدیم.
راستی پریوش جان شما چند سالتونه و چی خوندید؟
خوشحال میشم بگید.کدوم شهرید که انقدر بارون باریده؟
شاد باشی

سهیلا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام عزیزم
نظرمو در این مورد گفتم

مبینا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:56 ب.ظ http://asalipatogh.blogfa.com

سلام عزیز.چی شذه چرانمیای پیشم؟قهری؟
توهم انگاردیشب حال وروزت مثل من گرفته بوده.گریه کن آروم میشی!من همین کارروکردم!راستی بااسم وبلاگت لینکت کردم.توهم اگه دلت خواست منوبااسم بازباران باترانه بلینک.

سهیلا پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام
نیستی ؟؟

م ح م ود شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام

چی شد پس

من که منتظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم

بزنی بالا


بزن بالادیگه

بزنبالا.ببینم چه جوری میزنی بالا


زود زود زود

مستوفی چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://vafatye.blogfa.com/

از اشعارت در وبلاگم استفاده کردم
بدینوسیله از شما تشکر می کنم
انشاءالله موفق باشید و به من سر بزنید

دلارام چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ب.ظ http://delaram360.blogsky.com

بسیار زیبا بود
شاد باشی و پوینده

عسل یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام آخه پری جون کجایید شما؟گل دختر دلمون تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد