خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

چقدرپشت ورقهای پاره گریه کنم....؟

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

 

 

چقدر پشت ورقهای پاره گریه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

 

به فضل خودتون شادم کنید خواهش می کنم................. 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمود دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام
دوست من غصه چرا

ماه من غصه چرا !؟!
تو مرا داری و من
هر شب و روز ،
آرزویم ، همه خوشبختی توست !

ماه من !
غصه اگر هست ! بگو تا باشد !
معنی خوشبختی ،
بودن اندوه است...!



عزیز ..لا اقل به این نوشته خودت در وبلاگت توجه و دقت کن

خواهشا

باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمود دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام




آه ای ستاره های مضطرب که چشمک میزنید،ای آبشارهای ملتهب که خروشان هستید،ای درختان سر به فلک کشیده مرا دریابید که در این وحشت شب گم شده ام،به من آرامش دهید با نوازش احساستان با تپش زیباییتان،آه ای رنگین کمان هفت رنگ ای کهکشان پر از راز مرا به حس خوب پرواز رسانید،به حی خوب آغاز،ای چشمه های روان ای موج های خروشان مرا درک کنید که چقدر تنهاییم،چقدر خسته تنهایی مرا در خود بشویید،خسته از این سالهای بی کسیم و در انتظار نشستن،مرا بی بهانه در آغوش بگیرید تا شاید کمی از غصه هایم فراموش شود،شاید طاقتم بیشتر و لحظه هایم شادتر.

محمود دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

ماه من
دل به غم دادن و از یأس سخن‌ها گفتن
کار آن‌هایی نیست که خدا را دارند
ماه من
غم و اندوه، اگر هم روزی، مثل باران بارید
یا دل شیشه‌ای‌ات، از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن
و بگو با دل خود، که خدا هست، خدا هست

salam
Are mahe man ghose chera?
Vali ghabul kon nemishe...

...

محمود یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام
خوبی
ای بابا
تو کــــــــــــــــــــــــــــــــــــه هنوز داری گریه می کنی

هرچی پشت ورقهای سالم گریه کردی بسه دیگه
یه کم فکر خودت باش

داری تلف میشی ها


..............

من هم می دونم که سخته و ...
ولی باور کن ،راهی جز صبوری نیست
با گریه که مشکلی حل نمیشه ؟ میشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد