خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

متن کارت دعوت سال پدر......

همه فانیند و او باقیست  

سالی گذشت و ندیدیم لبخند رویش..... 

گذشت ایام نیز نتوانست دلهای پر از درد و رنج ما را اندکی تسکین دهد.  

یکسال از پرواز معصومانه اش گذشت و این یکسال را با یاد و بی حضورش چه تلخ و  

 

مبهوت به پایان بردیم و در فراقش چه خونها که از دل چکید و چه اشکها که بر رخ دوید.  

بعد از تو گریه گریه....‌فقط گریه ماند و من  

                                          در اشکهای هر شبه ی خود شناورم  

بار عظیم این غم جانسوز را بر دوش کدامین سنگ صبور بیاویزیم که اینگونه در یک روز 

 

 بهاری مملو از سکوت شامگاهان با عطر خدا درآمیخت و در دست فرشتگان بر بال  

 

آسمان نشست!  

رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند  

                                        آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند...  

و ما اینک اولین سالگرد غروب خورشید زندگیمان مهربان قلبی که سالها به دوستی و  

 

محبتمان می نواخت را به سوگ می نشینیم  

بر سر مزارش رفته و با قرائت فاتحه ای خرسندش می کنیم.  

به سر خاک تو رفتم خط پاکش خواندم   

                                        آه از این خط که نوشتند به پیشانی من!  

و او با همان سکوت معنی دار آشنایش به ما پاسخ خواهد گفت....  

او جاودانه شد و ما او را در قلبمان جاودانه جای داده ایم.  

پدر جان یاد آن شبها که ما را شمع جان بودی  

                                         میان نا امیدی ها چراغ جاودان بودی  

برایت زندگانی گرچه یکسر رنج و سختی بود  

                                     بنازم همتت آقا که تا بودی صبور و مهربان بودی

نظرات 18 + ارسال نظر
باقری پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com

اشهد ان فاطمة بنت رسول الله عصمة الله الکبری و حجة الله علی الحجج

مژده دهید که مادر امام حسن وامام حسین متولدشد
مژده دهید که مادر بشریت متولد شد
عرض ادب واحترام وتبریک به پیشگاه حضرت صاحب الزمان بقیه الله الاعظم(عج)وشمادوستان بزرگوار وعزیز به مناسبت میلاددخترنبوت-همسرولایت ومادر امامت

اسم من هیچ کس پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://bamzi.blogsky.com/

خدا رحمتش کنه.

علیرضا راد پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://alireza-rad.blogsky.com

چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان
نه به دستی ظرفی را چرک میکنند
نه به حرفی دلی را آلوده
تنها به شمعی قانعند و اندکی سکوت.................

هانی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ http://parvazeeshgh.blogsky.com/



سلام و درود به دختری که اینقدر وابسته ی محبت های پدرش هست که خواب و خوراکش و تک تک لحظه هایش می شود یاد پدر

بیا از این پس خاطراتش را جوری دیگر با خودت داشته باش

گفته بودی علاقه مند به روانشناسی و خودشناسی و نیمه ی پنهان کاوی هستی - درسته ؟؟؟

من از دید یک پدر باهات حرف می زنم چون خودم یک پدرم

بیا با دنبال کردن علاقه مندی هایت لحظه لحظه لبخند شیرین از سر رضایت او را با خود داشته باش

من اگر روزی از این دنیا بروم از همین الان می تونم ببینم که چه چیزی منو خوشحال و دلشاد خواهد کرد

اون چیز اینه که تنها دخترم به علاقه مندی هایش توجه داشته باشه و بهشون برسه و من بتونم از اون دیار و در دل دختر نازم توی دلم قند آب بشه که اون می تونه برای سوالات ذهن پر تلاطمش جواب های نابی بدست بیاره

پس تو هم این پیام رو پیامی از طرف پدر مهربان و متوفای خود بدون و با محزون بودن به فکرش نباش بلکه با روحی گشاده و لبریز از امید و شادمانی باهاش زندگی کن

بزار اون هم لذت با تو بودن رو از روی لبان خندان و خوشحال تو ببره

مگر نه اینه که وقتی با اون به تفریح می رفتی دلش می خواست خوشحالی رو توی چهرت ببینه و از درون دلت طعم زیباش رو بچشه

پس از همین الان

این بیاد بودن سنتی و اکتسابیت رو کنار بزار و با شادیت بیادش باش

با دنبال کردن اهدافت بهش انرژی بده و بزار در اون دیار جلو بقیه ی رفقایش به خودش بباله که من دختری دارم که نوع به یاد من بودنش با دخترای همه ی شما فرق داره

دختر من نمیشینه بالای قبر منو هی فقط گریه کنه اون با من و روح من زندگی میکنه و مدام با پیشرفتش تو زمینه های مختلف باعث سر بلندی و افتخار من می شه - اون مدام با من حرف میزنه و فکر نمی کنه که من مردمو دستم از این دنیا کوتاه شده بلکه او می دونه که من همیشه و همه وقت بیادشم و دارم لحظه لحظه ی زندگیشو دنبال می کنم

دلم می خواد بهم بگی که نظرت در مورد این حرفا چیه ؟؟؟

آیا می تونی ردشون کنی ؟؟؟

منتظر نظراتت هستم

اگه نخواستی اینجا جوابمو بدی حتما برام ایمیل بزن

از طرف یک پدر که دلش میخواد

بعد از مرگش دخترش اینجوری بیادش باشه

بای تا های


مجهول پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ http://poemist.blogfa.com

سلام
تازه امروز اومدم بنویسمش واستون
ولی از اینکه کار خودتون شد خوشحال شدم
خیلی بهتره

تسلیت بنده رو پذیرا باشین
انشاا... که با اولیا و انبیا محشور باشن
موفق باشین
خدانگهدار

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

امین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://lovefriendship.blogsky.com

سلام سایت باحالی داری.لینکت کردم لینکم کن:
http://lovefriendship.blogsky.com

[ بدون نام ] شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

قرآن ! من شرمنده توام



قرآن ! من شرمنده توام




اگر از تو آواز مرگی ساخته ام




که هر وقت در کوچه مان آوازت بلند می شود




همه از هم می پرسند




" چه کس مرده است؟ "




چه غفلت بزرگی که می پنداریم




خدا ترا برای مردگان ما نازل کرده است .



قرآن ! من شرمنده توام




اگر ترا از یک نسخه عملیبه یک افسانه موزه نشین مبدل کرده ام.




یکی ذوق می کند که ترا بر روی برنج نوشته،




‌یکی ذوق می کند که ترا فرش کرده ،




‌یکی ذوق می کند که ترابا طلا نوشته ،




یکی به خود می بالد که ترا




در کوچک ترین قطع ممکن منتشر کرده و ... !



آیا واقعا خدا ترا فرستاده تا موزه سازی کنیم ؟

محمود شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

پدر جان

فرق است بین


دوست داشتن و داشتن دوست


ولی داشتن دوست


استمرار لحظه های دوست داشتن است

هانی یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://parvazeeshgh.blogsky.com/

سلام

امیدوارم بیشتر به حرفام فکر کنی و اگه به درست بودنشون کاملا رسیدی - در جهت اجراشون قدم های بلندی برداری و از این حالت خودت رو خارج کنی - چون هیچ کس نمی تونه به اندازه ی خودت بهت کمک کنه

پس منتظرم تا نتیجه ی تلاش هات رو ببینم - بهم خبر بده - باشه ؟

تا بعد

محمود دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام

محمد نادر سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
خانه ی دوستی اپدیت شد
و منتظر حضور گرم شماست

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام پریوش
خیلی وقته که خبری ازت نیست
خدای نکرده اتفاق بدی که نیافتاده؟
نگران!!
به یادم هنوز

بهار یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ http://kereshmeyeghalam.blogfa.com

پا به پای بندگی می نویسم بی قراری های این دل بی عرفان را که حالا دور از تمام مراقبه ها بی تاب قدم می زند

محمود یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

.

فهیم پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://dokhtardooneh.blogsky.com

سلام عزیزم.بهت تسلیت میگم.خیلییییییییی دلم گرفتتتت.
:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:07 ب.ظ

ممنون . همبابود و هم پر از احساس

مهتاب یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ

خیلی زیبا بود .
برای روح تمام پدرای از دست رفته فاتحه و صلوات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد