خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

بعد از تو گریه گریه فقط گریه ماند و من.....

صد بار خدا مرثیه خوان کرد مرا 

 

در بوته ی صبر امتحان کرد مرا 

 

هرگز نشکست پشتم از هیچ غمی 

 

جز مرگ پدر که ناتوان کرد مرا......

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد نادر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
بازم تسلیت میگم

بهار سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://kereshmeyeghalam

سلام
قبل از هر سخنی تسلیت صمیمانه من رو بپذیر
بعد هم ممنون از حضورت بعد از مدتی تنسبتا طولانی

در مورد سوالت من شعری رو که برای دعوت نامه های مراسم دایی عزیزم انتخاب کردیم رو بهت پیشنهاد میکنم

رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند

آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند

از دل بر که شب سر زد و تابید به خورشید

تا دل روشن نیلوفریش پاک بماند...


شعر زیبای قیصر که البته من فقط همین دوبیتش در خاطرم هست.
ما را به دعا کاش فراموش نسازی...
بازم به کرشمه هابیا

محمود چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ


سلام

رفتی و بی تو در دل شبها گریستم /
شبها به یاد روی تو تنها گریستم

علی شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ب.ظ http://omidvar.blogsky.com

از غصه قلبم درد گرفت. قبلا اومده بودی وبلاگم. داشتم خبرنامه رو چک مکردم که رسیدم به وبلاگت. نمیدونم چرا زودتر نیومدم و تسلیت بگم. امیدوارم دعای خیر پدرت همراه و یاورت باشه. براش دعا میکنم. اگه دعای من قبول بشه.

سعید جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://sayna.blogsky.com

بیاد پدر


دست هایی تکیده از زحمت
قامتی خمیده از ایثار
چهره ای شکسته از غصه
چشمهایی نجیب و شب بیدار

قلبی آکنده از صمیمیت
سینه ای به وسعت دریا
آسمانی ترین ترنم عشق
مثل مهتاب در شب یلدا

باجبینی به پاکی باران
سجده های شبانه بر تربت
سرخی اشکهای گرم فراق
در بلندای غیبت و غربت

دیدگانی پراز فروغ خدا
حرفهایی صمیمی و ساده
با یقینی به استواری کوه
صاف و بی ادعا و افتاده

دانه های سرخ فام تسبیحت
مثل اشک ستارگان جاری
روی آن کهکشان سجاده
محو منظومه های دینداری

روزهایی که با تو سر میشد
بهترین روزهای عمرم بود
حیف شد که دست و تیر اجل
سایه تو از سرم بربود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد