خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

در اولین سالگرد(۱).......

..... و حدیث مرگ را هرچند که تکرار می شود ؛ باور نمیکنیم. 

 

 

 یک سال وتوگوئی صدها سال را با یاد و بیحضورش ،  

 

 

چه تلخ و مبهوت به پایان بردیم . 

 

 

 و در فراقش ،چه خونها که از دل چکید و 

 

 

 چه اشکها که بر رخ دوید  .  

 

 

گویند که شاد بودن هنر است و 

 

 

 شادکردن هنری والاتر .  

 

 

و او آنقدر هنرمند و عاشق بود که که اگر هم شاد نبود شاد می نمود 

 

 

 

  و ما اینک اولین سالگردکوچ شادی بخش زندگیمان را به سوگ نشسته ایم   

 

 

و در عجب از دستان پرسخاوتش که چطور آن خنده های بی بدلیل 

 

 

 و آن نگاههای نافذ را از ما دریغ کرد .

نظرات 10 + ارسال نظر
یاسر سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ http://yasersat.blogsky.com

باسلام وبلاگ خوبی داری برای کسب اخرین اخبار از ماهواره و رسیور به وبلاگ ما بیا
اگرم مایل به تبادل لینک هستی منو با نام ماهواره ۰۱ لینک کن بنویس با چه اسمی لینکت کنم تا اسمتو تولینکام بذارم مرسی

علی سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://alisalar.blogsky.com

با درود و سلام؛
بسیار خرسندم از اینکه به سرای شما راه یافته ام و بسی استفاده بردم .
فرصت کردید به بنده هم سر بزنید.
در مورد تبادل لینک یا لوگو نظرتون را بهم بگین
ومنو از نظرات ارزنده خود بهره مند سازید
با احترام

amiri سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

salam etefaghi omadam web shoma be khater esmesh midooni parivash man sal 81raft baray hamishe ham raft nmidoonest khak jaye khoobi baray penhan shodan nist

محمود چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام

چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه ؛ روحش شاد ؛

محمود پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

یکسال در فراقت سوختیم

دلم برای کسی تنگ است
دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است
دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشق غرق کرد
دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد
دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد
دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد
دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد
دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد
دلم برای کسی تنگ است که مشامم به دنبال عطر تن اوست
دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده
دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است
دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است
دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه است
دلم برای کسی تنگ است که محرم اصرار است
دلم برای کسی تنگ است که راهنمایی زندگیست
دلم برای کسی تنگ است که قلبم بدون او ایستاد
دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ دل تنگیهایم است
دلم برای کسی تنگ است که غمخوار و هم درد غصه هام بود

دلم برای کسی تنگ است خیلی دل تنگ است

دلم برای کسی تنگ است و نمی دانم ای خدا چکار کند

دلم برای کسی تنگ است تنگ تنگ و................

اون شخص جز بابای عزیز و دوست داشتنی ام نیست

بابا جون دوستت دارم

یادت بخیرو گرامی

و روحت شاد

بابای خوبم

محمود شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام

چشم .چشم.چشم
آپ کردم

باز هم چشةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةم
یعنی چشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم


خوش باشی
شاد باشی
سالم باشی

محمود یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام
گفته بودی :
آپ ایندفعه تون دخمرونه است

آره دیگه
من که نمی خواستم آپ کنم
واسه دختر گل و خوشملی چون شما آپ کردم دیگه
برا همین دخترونه اس

راستی از دندونات چــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خبر
خوفن

محمود دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام
خوبی
اوه....ها.. میگی اعصابت خورده..خوب حق داری...؟ اگه گفتی چرا..؟
خوب لازمه باهات بیشتر صحبت کنم . تا بتونبم ریشه این رو ژیداکنیم
البته خودت هم می دونی که یکی از علت هاش اعصاب خوردی های اینترنتی و مسائل مربوط به آن است
راستش نمی دونم چقدر .چه موقع و چه استفاده هایی از اینترنت می کنی ؟
شاید کسانی باشند که خواسته یا ناخواسته با اعصاب و روان شما بازی می کنند و......

مورد دیگه هم می تونه مروبط به دوستیهای بیرون منزل و ارتباطات بیرونی داره .. اینه با چه کسانی و چه جور انسانها و سلیقه هایی همنشنین هستی و چقدر می تونن کمکت کنن
..

مورد دیگه هم می تونه مربوط به زندگی شخصی شما باشه و مسائلی که در زندگی داری ...

یکی هم آمال و آرزوها و اهداف شما و همچنین نیازهای فطری و غریزی می تونه باشه..

خوب درباره همه اینها لازمه که باهات صحبت کنم و بدونیم علت کجاست.. هرجند که اگه خودت کمی خلوت کنی و فکر کنی می فهمی علت کجاست
وقتی هم که علت رو فهمیدی راه درمان آسان میشه


چند نکته

-برآنچه گذشته افسوس نخورو خودتو مشغول فکرهای پوچ و واهی نکن که چه کاری رو باید می کردم و چه را نباید می کردم..در ضمن برای آینده هم بیمناک نباش ... آره فقط از گذشته عبرت بگیر و چراغ راه ینده قرار بده...
-یک نصیحت /ک دوستی وفادار و رازنگهدار داشته باش و با او درد دل کن ..مطمئنا اگر دوست خوبی رو انتخاب کنی در آرامشت موثر است
-کارها را سهل بگیر و از خطاهای دیگران در گذر و هرگز هرگز حس انتقام را در خودت پرورش نده که خانمانسوز است
-برای خودت اینگونه تصور کن که بابا عمر کوتاست و نداشتن هرچیزی به غصه خوردنش نمی ارزه
-یادت باشه بلند نظر...سخاوتمند .بـــــــــــــــــــــــــاگذشت باش
--و خیلی مهم اینکه غرور.تکبر.خودبینی از آفات آرامش اند و لبخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــند.گذشت و بردباری از ملزومات آرامش
... و به قول شلعا آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است ..با دوستان.....با دشمنان....

خوب با همه این صحبت ها اگر کاری از دستم بیاد ..در خدمتم ..


..

راستی

می گما

بگم

بگم


نه نمی گم

چون اگه بگم فایده نداره

و ازش استفاده نمی کنی

اگه قول می دی ..می گم

حالا بگم
یا نگم

آخه اگه نگم



باشه می گم


بخند تا نیا به رویت بخندد


بخند تا دنیا به رویت بخندد

بخند تا...

لینک باکس شهر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر با 20000+ بازدید در روز افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

چطوری رفیق؟

خوشم اومد یاد و بی حضور

خودت اینا رو نوشتی؟

به منم سر بزن

سلام

متشکرم

نه قلم خودم نیست

از یه وبلاگ یا شایدم یه سایت دیگه ست

باشه به کدوم آدرس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد