خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

گلبرگ دلم رفت تنهایی من رفت........

در فوران باد ستاره ها او را ستودند اشکی فروچکید

و خنده ای بر لب عاطفه ها خشکید

 چرا که گنج عظیم محبت با اولین نگاه سفیر اجل

در شبی وهم انگیز مدفون شهر بی خیابان شد

افسوس که هرگز درنیافتیم او را برای حسرت ما نتراشیده بودند

حالیا دلمردگی مان از آن است که افسانه اش ناتمام ماند

و با هجرتش ما را به سوگ صفا و صداقت نشاند و اینک

از آن همه تخیل با او بودن و آغوشش را جستن 

 افسانه ای بیش نمانده است

مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت  

                                 دیگر نمی تپد 

پدر آن تیشه که بر خاک تو زد دست اجل

               تیشه ای بود که شد باعث ویرانی من 

مه گردون ادب بودی و در خاک شدی

              خاک زندان تو گشت ای گهر کانی من 

از نداستن من دزد قضا آگه بود

               چو  تو را برد بخندید به نادانی من 

آنکه در زیر زمین داد سر و سامانت

              کاش می خورد غم بی سر و سامانی من 

به سر خاک تو رفتم خط پاکش خواندم

              آه از این خط که نوشتند به پیشانی من 

رفتی روز مرا تیره تر از شب کردی

             بی تو در ظلمتم ای دیده ی نورانی من 

بی تو اشک و غم و حسرت همه مهمان منند

             قدمی  رنجه کن از مهر به مهمانی من 

صفحه ی روی ز انظار نهان می دارم

             تا نخوانند بر این صفحه پریشانی من 

دهر بسیار چو من سر به گریبان دیده است

             چه تفاوت کندش سر به گریبانی من 

عضو جمعیت حق گشتی و دیگر نخوری

             غم تنهایی و مهجوری و حیرانی من 

گل و ریحان کدامین چمنت بنمودند

            که شکستی قفس ای مرغ گلستانی من 

من که آب تو ز سرچشمه ی دل می دادم

            آب و رنگت چه شد ای لاله ی نعمانی من  

من یکی مرغ غزلخوان تو بودم چه فتاد

             که دگر گوش نداری به نواخوانی من

نظرات 8 + ارسال نظر
مهتاب سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ http://sandwich2007.blogfa.com

سلامممممممممممممم آبجی ماهممممممممممممم ... خوبین؟ فدااااااااااااااااات


من غلط کنم با شما قهر باشممممممم خیلی دلم برات تنگ شده بود ااااااااا ...

نظراتت رو برام خصوصی ارسال کرده بودی ... به خاطر همین نتونستم تایید کنم


خدارو شکر برگشتیییییییییییییی ... خیلی دوستت دارمممممممممممممممممممممممممم

وااااااااااای یه عالمه ذوقیدم


عیدت مبارکککککککککککککککک


تولدم مصادف شد با عروسی دختر عمم .. شیرینی تولدم با عروسی قاطی شد فکرشو بکن ... کارم ساختست

مهتاب سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:45 ب.ظ

عـ ـیــ ــد شــ ــمــ ـا مــ ــبــ ــا ر ک

عـ ـیــ ــد شــ ــمــ ـا مــ ــبــ ــا ر ک

عـ ـیــ ــد شــ ــمــ ـا مــ ــبــ ــا ر ک

عـ ـیــ ــد شــ ــمــ ـا مــ ــبــ ــا ر ک

عـ ـیــ ــد شــ ــمــ ـا مــ ــبــ ــا ر ک

فروتل چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام
اگه روزی یه ساعت با فروتل کارکنید
هم درآمد دائمی بدست میارید هم تفریح می کنید
(www.frotel.com)

فروتل شبکه فروش سراسری در ایرانه که توسط شرکت مبتکران توسعه تجارت پارسیان راه اندازی شده
که شرکت معتبر و ثبت شده در ایرانه

با فروتل هم اینترنتی و هم غیر اینترنتی میشه کار کرد

این کار برای هر فردی مناسبه
خصوصا دانشجوها، خانم های خانه دار و هر کسی که وقت آزاد روزانه داره

از همین الان می تونید شروع کنید
ثبت نام ساده و راحتی داره
خلاصه امتحانش مجانیه و ضرری نداره

از لینک زیر می تونید فرم ثبت نام رو پر کنید و شروع به کار کنید


http://www.frotel.com/ads-reg.php?moarref=1

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

اشعار زیبا و در عین حال سوزناکی رو انتخاب کردین. براتون آرزوی بهروزی و تندرستی دارم و نوروز باستانی رو پیشاپیش شادباش می‌گویم

area سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://papati-link.blogfa.com

سلام دوست عزیز
دوست آمار وبلاگت رو چند هزار برابر افزایش بدی و وبلاگ خودرو به میلیونها نفر نشون بدی و رنکینگ وبلاگت رو از صفر به 3 افزایش بدهی؟؟؟؟
بنابراین فرصت رو از دست نده و به آدرس زیر مراجعه کن :
http://papati-link.blolgfa.com

با تشکر

علی یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

وب خوبی داریا !!!!!!!
مرکز بزرگ دانلود برنامه های فارسی www.ParsianCalendar.Blogsky.com

پنل پبامک یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

عجب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد