خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

گناه آدم و ابلیس........................


آدم و ابلیس هر دو نافرمانی کردند!


لکن لغزش و نافرمانی آدم از روی شهوت بود و از ابلیس از روی کبر و غرور!


و کبر آوردن ، سخت تر از شهوت راندن است ،


چه گناهی که از شهوت خیزد عفو در آن گنجد ولی


گناهی که از کبر و خودبینی و خودپسندی خیزد،


ایمان در سر آن شود!



خداوندا شما رو وکیل ام قرار دادم و به شما توکل می کنم و نتیجه کارم  رو به شما واگذار می کنم



نظرات 3 + ارسال نظر
تهرانی دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام دوستم
فراموش نکن که خداوند توی قرآن گفته وضع و حال هیچ امتی را تغییر نمی ده مگر اینکه خودشون بخوان.
شاد باشی
منتظر خبرای خوش ازت هستم
چشم اگر بتونم حتما بهت سر می زنم...

سلام عزیزم

آره حرفی که مشاورانم بهم می گن
که این منم که باید تغییر کنم و بپذیرم هر چه از بدیها و ناراحتیها برام پیش اومده از دستهای خودمه (افکار و گفتار و رفتار)
ممنونم دوست عزیزم
ان شا الله منم خبرای خوشی ازت بشنوم

تهرانی سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام پری جون
اگر ممکنه نظر قبلیمو تایید نکن... خصوصی بود.
منم یکسری برنامه دارم واسه عوض شدن حال روحیم ، اتفاقا دیشب با خانواده حرفش بود... یکسری مشکلات و برنامه دارم تا قبل از عید اگر جفت و جور بشه می خوام برای یه مدت دور باشم از این مردم .. خانواده طاقت دوری ندارن اما اگر جور شه راضیشون می کنم..هیچی نیست بهش دلخوش کنم.. نه کار.. نه ...خسته شدم از رفتارها.. یه مدتی هست که با یکسری کلا قطع رابطه کردم.. بودن با مردمی که جز رنجش و اشک چیزی عایدت نمی کنن سم مهلکه الان تو خونه تک و تنها نشستم یا پای نتم یا یک گوشه در حال گریه کردن و مفیدترین کارمم شده خوندن کتابهایی که هیچی ازشون نمی فهمم.. فقط زحمت ورق زدنشون رو به خودم می دم .. اگر خدا نبود تا حالا چندبار خودم رو خلاص کرده بودم... همه دلخوشیم خداس.. اونم هرجا باشم باهامه ...نیمه دومم که انقدر بی رگ هست که هیچی براش مهم نباشه.. فقط جای خوابش گرم باشه و غذاش آماده.. همین براش کافیه.. فقط فکر خودشه..

می گم بیا یه کاری کنیم ،همدیگرو دعا کنیم ببینیم دعای کدوممون زودتر اجابت می شه :))

سلام عزیزم

یه کتابی بهم معرفی شد به اسم هنر زن بودن
الان از نت دانلود کردم
سرفصلاش که جالب بود

هنگامه چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ

﴿ هنوز عقل نبود که عشق را آفریدیم . نیافریدیم که عشق بود . تا بود عشق بود . عقل عشق را سجده نکرد و ما عاقلان را دست آویزی قرار دادیم برای خنده عاشقان . ﴾

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد