خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

ساده هستم.................


ساده هستم
ساده می بینم

ساده می پندارم زندگی را

نمیدانستم جرم می دانند سادگی را

سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم

ساده می مانم…

ساده میمیرم…

اما…

ترک نمی گویم پاکی این سادگی را …


با تشکر از وبلاگ گلچین



آره منم تنها جرمم سادگیم بود و هست


از همین سادگی همچین ضربه ای خوردم و حالا دارم اینقدر زجر میکشم


ولی نمی تونم ساده نباشم


نمی تونم


می خوام پاک بمونم حتی اگه تموم دنیا پر از چند رنگی و خیانت و ... بشه



من می خوام پاک بمونم


نظرات 2 + ارسال نظر
تهرانی یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ

منم همینطور... گاهی برای پاک بودن و موندن مجبوری چشمت رو روی همه چی ببندی..... رو همه چی!
خدا می بینه و می شنوه.. نگران نیستم!

خدا می بینه؟ می شنوه؟
من که حس می کنم خدا هم ولم کرده
بدجور گیر کردم همه درها بروم بسته است

تهرانی یکشنبه 9 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

اینجوری نگو... کلید همه درها دست خودمونه کافیه چشمامونو به روی حقایق باز کنیم. عزیز به جای اینکه خودت رو اذیت کنی و رنجور و شکسته بشی ازش بخواه تکلیفت رو روشن کنه، جنگ اول به از صلح آخر... به قول بابام بهش بگو اگر مرد زندگی هستی بیا وسط میدون.. اگر نه تکلیف رو معلوم کن.. نمی شه که اینجوری! بزرگترها رو واسطه کن..
از خودتون یا از خودشون.. مگه چندسال زنده ای که می خوای تو بلاتکلیفی بمونی... مگه چند سال زیبایی و جوونی .. این کارو نکن با خودت.. من خیلی نگرانتم منتظرم تا خبرای خوش ازت بشنوم همین که از بلاتکلیفی بیرون بیای خود به خود حالتم خوب می شه... قرار نیست که حتما ازدواج کنی.. تو تلاشت رو کردی .. به هر قیمتی قرار نیست با یه مرد زندگی کنی... از اینجا به بعد رو بسپر به خدا... خدا جوابشو می ده... مگه دل شکوندن الکیه...حق نداره به بازیت بگیره! این اجازه رو بهش نده... می گم دست خودته یعنی همین... چه معنی داره از یکی خواستگاری کنی تا مرحله ازدواج پیش بری و بعد به این نتیجه برسی که دوستش نداری؟؟؟!!!یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اونوقت اسم خودش رو چه جوری می ذاره مسلمون!

نمی دونم چی بگم
فعلا که جواب تلفنمو نمی ده
منم صبر می کنم ببینم چی میشه
می خوام به خداوند اعتماد کنم حتی وِیژه تر
هر چند که تلقینات شیطانی نمی گذاره و دنبال ناامید کردنمه
الان حالم یه کم بهتره
قرآن که باز کردم سفارش شده که در راه خدا کارزار کنید و پرهیزکار باشید
منم سعی می کنم از تموم بدیها و منفی فکر کردنهاو منفی عمل کردنها پرهیز کنم و نتیجه کار رو بسپرم به خداوند
ایشون رو هم وکیلم قرار دادم
فک می کنم این مدت زمان یه جور فرجه است برای هر دومون
من که بطرف خدا می رم ایشون رو نمی دونم
ولی می دونم که خدا برا هیچ بنده اش بد نمی خواد و هر چه از بدیها می کشیم طبق آیه قرآن از دستهای خودمونه
امیدوارم خداوند توبه ام رو به درگاهش قبول کنه و منو ببخشه و همونطور که وعده دادن سرانجام نیک از برای پرهیزکارانه برای منم خیر باشه
و ان شا الله هر زوجی هر کجا مشکلی دارن به لطف و رحمت خدا تلخی مشکلشون تبدیل به شیرینی شربت گوارا بشه

دوست خوبم این روزها منو تنها نگذار و اگه می تونی و برات مشکلی نیست بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد