خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

من به کی دل بستم؟............................


به یکی دل بستم که زیادی خوبه

یه جورایی انگار غیر عادی خوبه


به یکی دل بستم که منو می فهمه

مث من آرومه مث من دل رحمه


اونیکه من می خوام فوق العاده خوبه

یه جورایی انگار بی اراده خوبه


دل پاکش اونو یه جواهر کرده

یه چیزایی اونو خیلی نادر کرده


به یکی دل بستم که بهم زنجیره

که براش میمیرم که برام میمیره


سلام دنیای احساسم امیدم

دیگه چشماتو وا کن من رسیدم


سلام رویای روزای گذشته ام

چقد تو خواب دنبال تو گشتم


سلام تنها دلیل این صبوری

تو بیدارم کن از کابوس دوری


سلام آرامش آشفته حالیم

بیا شاید تموم شه خشک سالیم


من کنارتم چشاتو وا کن توی سختیها هواتو دارم واسه آرامش تو بیدارم

من کنارتم چشاتو وا کن اگه بمونی توی تقدیرم خسته گیاتو ازت میگیرم


داره بارون میاد و خیس چشمات

چشای خسته تو وا کن من اینجام


چقد سختی چقد دوری چقد درد

همین حالا کنارم باش برگرد


ببار باران من ابر بهاره

بیا با تو یه دنیا حرف داره


تو رو می بینم و انگار خوابم

بگو داره تموم میشه عذابم


من کنارتم چشاتو وا کن توی سختیها هواتو دارم واسه آرامش تو بیدارم

من کنارتم چشاتو وا کن اگه بمونی توی تقدیرم خسته گیاتو ازت میگیرم



خدایا

تنهام نذار........................


خواهش میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد