خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

یه خورده با هم بخندیم..........!

پروفایل بعضی از این دخترا تو وبلاگاشون:

آرومم

صبورم

مهربون

دوست داشتنی

خانوم

از دروغ بدم میاد

وفادار

جواب من:(خو لامصب یهو مینوشتی زن زندگیم دنبال شوهر میگردم!چرا حاشیه میری آخه؟)



دخـتـره استاتوس گذاشتـه :انقدر بدم میاد از پـسـرهایی که میان فیس بـوک برا علافی !........انگار خودش هر وقت میاد فیس بوک عمل پیوند کلــیــه می کنه ... !

جواب من:(ببخشید استاتوس چیه؟ خب چیه نمی دونم خب!)


 

رو اعصاب تر از مهمونی که شب می مونه، مهمونیه که شب مونده و صبح زودتر از همه بیدار می شه جاشو جم می کنه و عین منگولا میشینه یه گوشه منتظر بقیه!

جواب من:( اینکه دقیقا منم!)



تجربه ثابت کرده همیشه اونایی که تو عکسای دست جمعی از همه خوشگلترن فیس بوک ندارن !

جواب من:(یعنی من تا الان خوشگل بودم خودم خبر نداشتم؟!)


 

این دخترایی که عکس چشمشونو میزارن یا اصلا عکس نمیزارن رو پروفایلشون........اینا هنوز دماغاشونو عمل نکردن ؟؟

جواب من( بله؟ کسی چیزی گفت؟)



این کمبود داماد فقط مختص آدمها نیست

توی دریا با این همه عروس دریایی

اونوقت دریغ از یه دوماد دریایی !




توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد

اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟

گفتم : الحمدلله

یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد !

معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!

هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :

الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله …

جواب من:( حالا خوبه یه جوری جمعش کرده من یه بار مشابه این اتفاق برام افتاد از خجالت موندم از کجا در برم!)



دختره لپ تاپشو آورده واسش ویندوز عوض کنم

گفت : ببخشید ویندوزش خراب شده میتونید درستش کنید ؟

گفتم : ویندوز seven بوده ؟

خیلی جدی گفت : نه ویندوز هفت !!

من

بیل گیتس

تازه بعد نصب اومده میگه : اگه میشه ارائه ۲۰۱۰ هم روش نصب کنید !

منظورش power point بود !!

خدااااااااااااااااا

جواب من:(دقیقا یاد خودم افتادم وقتی رفته بودم گوشی سامسونگ s4 رو قیمت کنم به فروشنده گفتم اس چهار الان قیمتش چنده؟! حالا دارم می فهمم تو ذهن اون پسره که هاج و واج داشت منو نگاه می کرد چی میگذشت...اصن مگه من مقصرم؟! از بچگی تو گوشمون می خونن فارسی را پاس بداریم بله)



از پیامهای منه:

عزیزانم وقتی که من مردم!!.............توروخدا با ساپورت نیاین مجلس ختمم!دوستام منو یادشون میره.. 




نظرات 6 + ارسال نظر
هومن دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://alban.blogfa.com

ممنون از کامنتای عجیب غریبت ، من که نگرفتم چی ب چی شد

س م ح دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ

کلی باحال بود و خندیدیم

هومن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ق.ظ http://alban.blogfa.com

::
هیس …
حواس تنهایی ام را با خاطرات باتو بودن پرت کرده ام
بگو کسی حرفی نزند
بگذار لحظه ای آرام بگیرم …

هومن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ق.ظ http://alban.blogfa.com

بسیار بسیار کامنتا عجیب و غریبن، مردم از وحشت دختر.

هومن سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://alban.blogfa.com

ای شیطون

ساغر پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ http://onlyzeinab.blogfa.com/

سلام این مطلبات خیلی خنده داره

قابل شما رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد