خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

خدایا سرشارم از عشقت کن

به یاد مهربان قلبی که سالها به دوستی و محبتمان می نواخت....دیگر نمی تپد

پایان.....

بچه ها در این وبلاگ 

www.al-rahman5.blogfa.com

تعبیر خوابهاتون رو بگیرید!اینکار به صورت رایگان انجام میشه حتی می تونید با قوانین معنویت هم بیشتر آشنا بشید

تعبیر خواب شما توسط این بنده خدا به این صورت هست که ایشان سوره ی ناس و آیه ی افوض رو می خوانن و به گفته ی خودشان با گوششان تعبیر را می شنوند.

ضمنا حتما لازم نیست که که خواب را برایشان بنویسید 

این کار به صورت رایگان انجام می شود

اگر هم از من درباره صحت آن می پرسید باید بگویم که به شخصه در صحت آن هیچ شکی ندارم

ضمنا دوستان عزیز این وبلاگ دیگ آپ نمی شه و این آخرین پست آن می باشد

ممنونم

پایان

نظرات 20 + ارسال نظر
تهرانی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام
چرا حذف گفتید کردید
وبلاگ که هنوز پابرجاست؟؟!!

محمود چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام پری خانم
کجایی
نپیداییییی

سری به ما نمی زنی

چه حال و چه خبر


اوضاع و احوالت چطوره

زندگی بر وفق مراده ؟

سلام
خوبم
خب ازدواج کردم دیگه

عسل جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام پری جون چرا حذف؟دلمون تنگ میشه برات.

اینکارو نکن

سلام،
خواستم وبلاگمو حذف کنم، ولی بعدش پشیمون شدم
فقط اپ نمیشه
ازدواج کردم موقع عقد شما و سهیلا جون رو یادم بود
ممنون

محمود شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام

به کجا چنین..........؟

محمــــــــــــــــــــــــــود دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام
سلام
سلامی گرم و صمیمی
همراه با احساس شادی و نشاط
خیلیییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم

خیلییییییییییییییییی خیلیییییییییییییییی خیییییییییییلییییییییی


تبریک دست خالی مرا بپذیر

سلام
ممنونم
بله کاملا درست فرمودید اولش اینجوری میشه ولی بعدش خیلی شیرین میشه منظورم زندگی بودش!

محمـــــــــــــــــــــــــــــ دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام

یه فایل برات ایمیل کردم

عسل جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیز دلم به سلامتی

چه بی خبر....با چه کسی بلاخره؟

خیلی خوشحاااال شدم عزیزم.الهی خوشبخت شی

نگفته بودی خانوم.فذات شم که به یاد ما بودی دعا کردی

باز هم تبریک میگم.

عسل جان ممنون از تبریکتون
با یه آقاسید
دوستتون دارم
-------------------------------------
راستی سلام منو به سهیلای عزیزم برسونید

به مهسا جان هم بگید فراموشش نکردم
بازم ممنونم

کتی جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ http://vikipisha.blogfa.com

سلام
باتفاوت کتاب های دخترانه وپسرانه آپم...
بدو بیا....[گل]

پری اگه رفتیااااااااااااااااا

سلام عزیزم
میام وبلاگتون

تهرانی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ق.ظ

مبارکه

تهرانی عزیزم تجربه دوستی خوبی بود ولی چه حیف که چه زود تموم شد!از پیامتبریکتون ممنونم

دوستان همتونو دوست دارم وامیدوارم موفق و پیروز در تمام مراحل زندگیتون باشید

محمـــــــــــــــــــــــــــــ شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
ایمیلم رو خوندید
چه جور بود
نظری ندادی ؟؟؟؟؟؟

سلام
نه هنوز

سهیلا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام عزیز دلم
وای فدات شم که انقد مهربونییییییییییییییییی
خیلی دوستت دارم عروس خانوووووووووووووم
به سلامتی ایشالا؛ دل خوش ... به پاهای هم پیربشید الهیییییییی
واقعا خوشحال شدم
بالاخره در مقابل خیل عظیم خواستگاران مغلوب شدیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ایشالا خوشبخت بشید و عاقبت بخیر
بهترین ها رو واسه ی پری وش عزیزم و آقادوماد گل از خدا می خوام .
ممنونم که سر عقد به یادم بودی ... به خدا خیلی خوشحال شدم
الآن دارم فک می کنم با خودم می گم کاش یه کادویی واست می آوردم ... یه بیت شعری ... یه غزل عاشقانه ای :)
عیب نداره الآن تفالی می زنم به حافظ . چطوره ؟

عزیز دلم به خدا انقد سرم شلوغه که نگوووو و نپــــــــــــــــرس !!!
اگه گفتی چی می خونم ؟؟؟؟؟!!!!

.

.

.

.

.

.



روانشناسی بالینی ؛ دانشگاه آزاد .
خیلی شیرینه ، خیلی .
از بهترین روزای عمرم رو می گذرونم ....
انقد کنفرانس دادم
واسه خودم هنوز قابل باور نیست .
خلاصه شدم یه دانشجوی اکتیووووووووووووووو
دلم واست تنگ شده ، واسه ی تهرانی .... واسه ی روزایی که باهم توی وبلاگ می گذروندیم .

ادلمه در کامنت بعدی

سهیلا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ

راستی ! ناراحت شدم .
چرا دیگه آپ نمی کنی...
البته نظر خودته و کاملا محترم
دیگه چه خبراااااا ؟
واسم شدیدا دعا کن ...
خیلی به دعا احتیاج دارم . چندتا حاجت دارم آخه
دعا کن معدل الف بشم . این "هیلگارد" منو پیر کرده
جمعه هم امتحان دارم کلی مونده ازش
رفتی حرم حتما دعا کن واسم
دلم واسه آقا تنگ شده ، دلتنگ صحن و سراش و گنبد طلائیشم
واسه چشمام هم دعا کن ... بدتر شده
دکترم میگه باید عمل کنیپلکم عفونت کردهههههههههههههههههههههههه
خیلی به خدا سرم شلوغه . شرمنده که انقد بی وفایی کردم.
از خودت بگو !
حال و روزت خوبه ؟
چیکار می کنی؟
با همسری خوش هستین ؟؟
خوشبخت بشی ایشالا.
بدون که به یادتم ؛ خیلی خیلی دوستت دارم .
التماس دعا پری وش سادااااااااات
بوس . بوس .

سهیلا یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

اینم از کادوووووووووو
شرمنده دیگه .
تفالی بر دیوان حافظ زدم :)



من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم

لطف‌ها می‌کنی ای خاک درت تاج سرم



دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو

که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم



همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس

که دراز است ره مقصد و من نوسفرم


ای نسیم سحری بندگی من برسان

که فراموش مکن وقت دعای سحرم



خرم آن روز کز این مرحله بربندم بار

و از سر کوی تو پرسند رفیقان خبرم



حافظا شاید اگر در طلب گوهر وصل

دیده دریا کنم از اشک و در او غوطه خورم




پایه نظم بلند است و جهان گیر بگو

تا کند پادشه بحر دهان پرگهرم


«حافظ»



راستی !
حال مادر چطوره ؟ خوب هستن ان شاءالله ؟


شادباشی گلم

سلام عزیزم
باور کن تا نظرتونو دیدم جا خوردم نظزاتتونو با همسرم خوندم
ممنونم عزیز
و منم قبولیتونو خیلی تبریک می گم

به لب تاب آقا سید اصلا عادت ندارم! آزه عزیز شوهرمم سید هستن
هر وقت برگشتم شهر خوردمون اگه کافی نت رفتم مفصلتر می نویسم

پس فعلا

کتی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://vikipisha.blogfa.com

سلام

بدو .....بدو....

بدو بیا

کتی جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ http://vikipisha.blogfa.com

سلام چه طوری؟چه خبرااا؟ خوش میگذره؟
وقت کردی یه سری هم به من بزن
آپم
[گل]

کتی ازمجله خطری،خبری ویکی پیشا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://vikipisha.blogfa.com

دوست خوبم،پری وش جان،سلام
پیشاپیش سال نو مبارک
امیدوارم سال خوش وسرشارازموفقیت رو در پیش داشته باشی
.
.
.
با آرزوی
۱۲ ماه شادی،
۵۲ هفته پیروزی،
۳۶۵ روز سلامتی،
۸۷۶۰ ساعت عشق،
۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت،
۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی.
.
.
.


.
درضمن آپ جدید روهم ازدست نده

... سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ

مطالب خیلی قشنگی گذاشتین. خسته نباشین

سهیلا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://psychologypbvkhbd.persianblog.ir/

سلاااااااااااااام پری جوووووووووووونم
خوبی ان شاءالله ؟
چه خبرا ؟
دلم واست تنگ شده نازنین
این آدرس وبلاگمه . با احترام دعوتی
شادباشی

سلام عزیزم

خوب که چه عرض کنم...

همسرم به تازگی فوت شدن...

سهیلا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من
واقعا متاسفم ........... الهی بمیرم :((((((((((
خدا بهت صبر بده عزیزم :((((((((((((((
اصن باورم نمی شه ! :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
پری بیا وبلاگم بگو چی شده
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

سلام عزیزم
تبریک به خاطر وبلاگتون ولی توی وبلاگتون پیام دادم نمی دونم چرا ثبت نمیشه؟!
درباره ی سوالتون
همسرم بیماری خونی داشتن یعنی توی آزمایشات قبل از ازدواج مشخص شد که کم خون هستن ولی چون پزشک مربوطه تایید کرده بود منم تصور کردم حتما مهم نیست!
بعد از ازدواج کم کم بیماری خودشو نشون داد
تا اینکه مجبور به شیمی درمانی شدن که متاسفانه جواب نداد و یه عفونت دندون و نهایت عفونت ریه منجر به فوتشون شد

سهیلا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://psychologypbvkhbd.persianblog.ir/

پری جونم بیا یه خبری از خودت بده گلم

عزیزم
اومدم ولی نظرم ثبت نمیشه
توی وب خودم ج دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد